Kiszivárogtak a legfrissebb információk az első debreceni BMW-ről, amelyek részletesen bemutatják az autó specifikációit és különlegességeit.

Új és izgalmas részletek kerültek napvilágra a már tesztelt BMW iX3-mal kapcsolatban.
Nemrégiben izgalmas lehetőségünk adódott, hogy zárt pályán és közúton is tesztelhessük a BMW legújabb Neue Klasse modelljét, amely nemcsak a bajor gyártó első Debrecenben készült autója, hanem a vadonatúj elektromos iX3 is. A tapasztalatok igazán lenyűgözőek voltak!
Marseille környékén lehetőségünk nyílt kipróbálni az 50 xDrive prototípusokat, melyek álcázófóliával voltak ellátva. Az iX3 részletes műszaki adatai viszont csak a későbbiekben, várhatóan a szeptemberi hivatalos bemutatón fognak napvilágot látni.
A legújabb információk alapján a 2285 kilogrammos SUV akkumulátorának bruttó kapacitása 113,4 kWh, míg a nettó érték 107,9 kWh. A gyártó által közzétett adatok szerint ez a teljesítmény lehetővé teszi, hogy a jármű akár 800 kilométert is megtegyen a WLTP szabvány szerint.
A 40, 40 xDrive és M60 xDrive kivitelek közé ékelődő középkategóriás 50 xDrive hátsó villanymotorja az előzetes információk szerint 326 lóerőt és 435 Nm-t tud, ami mellé az első motor 167 lóerővel és 255 Nm-rel száll be.
Ez a teljesítmény lehetővé teszi, hogy mindössze 4,9 másodperc alatt elérje a 100 km/h sebességet, míg az elektronikusan beállított végsebesség 210 km/h-ra korlátozott.
A legfrissebb információk alapján, bár hivatalosan még nem erősítették meg, a 4,78 méter hosszú, 1,89 méter széles és 1,63 méter magas iX3 modell tengelytávja 2,89 méter. Ennek a járműnek a csomagtartója lenyűgöző, hiszen 520 és 1750 liter közötti térfogatot kínál, így ideális választás lehet a nagyobb terhek szállítására.
Különleges titok, hogy az új fejlesztés hihetetlen sebességgel, akár 400 kW-os töltési teljesítménnyel is üzemel. Teszteltük, és a teljesen lemerült akkumulátorba a maximális teljesítmény mellett másodpercenként 1 kilométernyi hatótávot tudtunk "bevinni".