Elképesztő, de a legújabb BYD modell minden egyes kerekére 755 lóerő teljesítmény jut!

A YangWang U9 Track Edition lenyűgöző teljesítménye túllépi a 3000 lóerőt, ami igazi erőművé varázsolja ezt a járművet.
Húsz évvel ezelőtt hatalmas port kavart, amikor a Bugatti bemutatta az 1001 lóerős teljesítményű, 8 literes, négy turbóval ellátott W16-os benzinmotorral szerelt Veyront. Ennek a legendás modellnek a modern utódja, a szívó V16-ra épülő hibrid Tourbillon, már elképesztő, 1800 lóerős erőt képvisel, amely szinte varázslatos módon tapad az útra.
A cégcsoport csúcsmodellje, a tisztán elektromos Rimac Nevera R, igazi erőmű, hiszen 2107 lóerővel büszkélkedhet. Ez a horvát hiperautó olyan fénysebességgel gyorsul 100-ról 200-ra, mint ahogyan a Porsche Taycan a legelső lépését teszi a 0-100-as sprint során. A Nevera R elképesztő 2,2 másodperc alatt teljesíti ezt a távot, míg a 0-100-as gyorsulás mindössze 1,72 másodpercet igényel. Érdemes figyelni, mert ez a masina a teljesítmény új dimenzióját hozza el!
A BYD prémium szegmense, a YangWang tavaly mutatta be az U9-es elektromos sportkocsiját, amely eddig „csupán” 1306 lóerős teljesítményével hódított. Most azonban debütált egy még meglepőbb változat, amely nemcsak hogy túlszárnyalja elődjét, hanem a Rimac Nevera R-t is messze lekörözi teljesítményével.
A YangWang U9 Track Edition lenyűgöző teljesítménnyel bír, hiszen minden egyes kerékhez egy 755 lóerős elektromos motor került beépítésre. Az autó összteljesítménye így elérheti a lélegzetelállító 3020 lóerőt, ami igazi erőművé teszi ezt a járművet.
A megnövelt leszorítóerejű újdonság karbonszálas tetőt és 20 colos felnikre szerelt 325 milliméteres gumikat vonultat fel.
A menetteljesítmények egyelőre rejtély övezte, de a legfrissebb hírek szerint az 1306 lóerős alapmodell képes volt elérni a 391,91 km/h végsebességet.