Rogán Antal minisztériuma mindössze három hónap leforgása alatt 11 milliárd forintot mozgósított kampánycélokra.


A július és szeptember közötti időszakban a teljes állami kommunikációs kiadások megközelítették a 20 milliárd forintot, és a feladatokat kizárólag Balásy Gyula vállalkozásaira bízták.

Három hónap leforgása alatt az állami intézmények közel 20 milliárd forintot fordítottak kommunikációs célokra - írja a G7. Ezzel a három éve aláírt, 225 milliárd forintos keretszerződés teljes mértékben kimerült, amelyet Balásy Gyula cégeivel kötöttek. A legfrissebb plakátkampány miatt egy új, hasonló összegű keretszerződést is szükséges volt létrehozni.

A legnagyobb költségvetéssel rendelkező intézmény Rogán Antal minisztériuma, a Miniszterelnöki Kabinetiroda volt, amely több mint 11 milliárd forintot fordított kampányokra. Az elmúlt hetekben különösen feltűnő plakátok lepték el az utcákat. A kormányzati szektor mellett az MVM is jelentős összeget, 1,3 milliárdot költött, míg a MÁV 948 millió forintot, a Szuverenitásvédelmi Hivatal 865 milliót, és a Magyar Posta 662 millió forintot fordított kommunikációs célokra a negyedév során.

Balásy Gyula dominál a kommunikációs közbeszerzések világában, hiszen érdekeltségei már több mint 336 millió forintnyi tendert nyertek el. Tavaly áprilisban a rendőrség nyomozást indított a szerződések körüli ügyek kapcsán, de azóta sem érkezett friss információ a nyomozás előrehaladásáról.

Related posts