Az új Porsche 911 Turbo S elképesztő teljesítménnyel büszkélkedhet, hiszen egy igazi bivalyerős hibridként robban be a piacra. Az autó nemcsak a sebesség és a dinamizmus bajnoka, hanem a modern technológia csúcsát is képviseli, ötvözve a klasszikus Porsch

A Turbo S mindig is a 911-es család csúcsragadozója volt, és az új generáció sem különbözik ettől. A Porsche most először hibrid technológia révén érte el a lenyűgöző, hétszáz lóerőt meghaladó teljesítményt, így a sportautók világában új mércét állít fel.
A Porsche rajongói számára az utóbbi évtizedek igencsak izgalmas és változatos időszakot hoztak. A klasszikus sportautók mellett megjelent a Cayenne és a Panamera, majd a konnektorról tölthető hibridek világába is belépett a márka. Legutóbb pedig a Taycan és a Macan bemutatásával a Porsche már a tisztán elektromos hajtású autók szegmensében is képviseltette magát. A legendás 911-es eddig még elkerülte az elektromos átállást, de nemrégiben megérkezett az első hibrid változata, a GTS. Most pedig itt a második hibrid, amely minden idők legerősebb 911-eseként lép a színpadra.
Jelenlegi generációjának kínálata a 394 lóerős 911 Carrerával indul, és eddig az 525 lóerős 911 GT3 RS jelentette a csúcsot. Az első hibrid 911 Carrera GTS azonban feljebb tette a mércét az 541 lóerős teljesítményével, és bár a megújult 911 Turbóra még várnunk kell, a Porsche rögtön a legizmosabb változatot leplezte le, hiszen
A korábbi 3,7 literes motor helyett a 911 Carrera GTS-ből származó 3,6 literes, hathengeres bokszer motor került beépítésre. Egyelőre nem áll rendelkezésre információ a benzinmotor önálló teljesítményéről, de a hibrid rendszer többi komponensével és az 1,9 kilowattórás akkumulátorral együtt az új 911 Turbo S jelentősen, 85 kilogrammal nehezebb lett az előző modellhez képest.
Az új 911 Turbo S nemcsak hogy felülmúlja elődjét, hanem lenyűgöző teljesítményével és technológiai újításaival új mércét állít fel. A 711 lóerős motor és a 800 Nm-es nyomaték révén, valamint a GTS modellben alkalmazott egy helyett immár két elektromos turbónak köszönhetően, a gyorsulás valóban elképesztő. Csak 2,5 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy 100 km/h sebességre gyorsuljon – ez már két tizedmásodperccel jobb, mint a korábbi verzió. A 200 km/h sebességet pedig 8,4 másodperc alatt éri el, ami fél másodperces előrelépést jelent. A végsebessége pedig eléri a 322 km/h-t, így a 911 Turbo S nemcsak gyors, hanem egy igazi sportautó élményt is nyújt.
Az aerodinamika dinamikusan működik, köszönhetően a jelentős méretű hátsó szárnynak. A kerámiafékek szériafelszereltségként érkeznek, nagyobb tárcsákkal, amelyek elöl 42, hátul pedig 39 centiméteres átmérővel büszkélkedhetnek. Ráadásul a hátsó abroncsok egy centiméterrel szélesebbek az előző 911 Turbo S-nél, ami a szélesebb sárvédőkkel kombinálva igazán dögös megjelenést kölcsönöz ennek a legendás 911-esnek, amely minden idők legizmosabb változata.